اس ام اس های عاشقانه

 

 

 

کودکی ام را دوست دارم روزهایی که به جای دلم سر زانوانم زخمی بود....

.

.

.

تمام سیگار های دنیا را هم که دود کنی،تنهاییت توجه هیچکس را جلب نخواهد کرد جز پیرمرد سیگار فروش....

.

.

.

چه سخته آدم دوباره به دیواری تکیه بده که 1بار آوارش روش ریخته

 

.

.

.

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

.

.

.

زمانی فراموشت میکنم که بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی کاش زنده بودی...!

.

.

.

ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبائی های دنیا فراموشت نمیکنم . . .

.

.

.

چقدر سخته عشقتو با یکی دیگه ببینی بهش بگی کجایی بگه تو قلبتم!

 

.

.

.

آنکه دوستش داشتم آدم با گذشتی بود حتی از من هم گذشت....

 

.

.

.

نیمه شبی من خواهم رفت ، از دنیائی که مال من نیست از زمینی که بیهوده مرا بدان بسته اند . .

.

.

.

صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش . . .

.

.

.

غروب غم هایت را به هر بهائی خریدارم ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم . . .

 

.

.

.

تو اگر میدانستی ,که چه زخمی دارد که چه دردی دارد خنجر از دست عزیزان خوردن از من خسته نمی پرسیدی آه ای سرو , چرا تنهایی ؟

 

.

.

.

بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

 

.

.

.

شکستن دل به شکستن استخوان دنده می ماند!!! از بیرون همه چیز رو به راه است.... اما هر نفس "درد" است که می کشی....!!!!

.

.

.

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت... روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد... هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم... ماه بعد شانسی به دلم نشستی و حالا سالهاست یواشکی دوست دارم

.

.

.

من آهنگ غریب روزگارم. غمی بی انتها در دلم دارم. تمام هستی ام یک قلب پاکست. که آن را زیر پایت می گذارم.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط reza